CHERRYшенька

  • продуктовый магазин_1

Дизайн інтер'єру торгової зали продуктового магазину в Київської області

Загальна площа 157 м².

До студії дизайну VIO-DESIGN звернулася власниця магазину з задачею, необхідно було з магазину зразка "сільмаг" зробити сучасний цікавий магазин із індивідуальним стилем. І ми зробили такий магазин. В решті дизайн інтер'єру магазину змінився на стільки, що він вже не мав нічого спільного зі своєю попередньою версією.

Почали з варіантів планування приміщення, визначення та формування функціональних зон та схем руху покупців в межах магазину. Попре те, що площа продуктового магазину була відносно невелика, нам вдалося вдало спланувати та розташувати необхідні відділи з відповідними до них товарами. В результаті перепланування магазину знайшлось місце для маленької кав'ярні. В планувальному рішенні магазин, це майже квадратне приміщення з одним головним та декількома технічними входами/ виходами. Відповідно до них й проєктувалася схема розташування обладнання.

Головна концепція оформлення дизайну інтер'єру магазина полягає в формуванні просторого приміщення без явних перегородок. Кольорова гама в оформленні магазину є контрастним поєднанням світло-сірого та темно-сірого кольорів. В якості акцентного додаткового використаний коричневий колір. Цей додатковий коричневий колір представлений в інтер'єрі чисельним панелями з текстурою дерева (натуральне дерево та HPL панелі.).

Для ефектного виділення дерев'яних елементів, які використані в обробці інтер'єру, стіни пофарбовані у темно-сірий та бордові кольори. Контрастне поєднання матеріалів з дерев'яною текстурою на тлі темно-сірих матових поверхонь робить інтер'єр магазину сучасним.

 

 

Смотрите по теме:

Виктор и Ольга Цвиль

Оценить:
Не оченьТак себеСойдетХорошоСупер (3 оценок, среднее: 4,67 из 5)
Завантаження...

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *