Що таке “візуалізація”?

Якщо не вдаватися до наукових трактувань поняття «візуалізація», а обмежитися кількома простими словами, то візуалізація- це те, як виглядатиме Ваш інтер'єр у майбутньому. Поняття «візуалізація» в даному контексті передбачає інтер'єрну візуалізацію, або як її ще називають «3d візуалізація» або просто «тридешка». Чому наголошуємо на тому, що розглядаємо саме інтер'єрну візуалізацію? Та тому, що поняття «візуалізація» використовується не одними інтер'єрниками, це поняття використовують, наприклад, маркетологи корду представляють свої проекти, але в них вкладається дещо інший сенс.

Дизайнер або Бендер

Вже із самої назви, а походить вона від грецької visualis, зрозуміло, що це якась візуальна інформація чи графічна. Однозначно, що передача інформації від дизайнера інтер'єрів до свого замовника у пріоритеті використовує саме графічний вигляд. Як просто було б дизайнеру, якби він міг, використовуючи виключно слова, описати замовнику, як виглядатиме інтер'єр останнього. Відразу згадалася сцена з Ільфа та Петрова, де їхній герой Остап Бендер, розповідає у яскравих фарбах провінційним шахістам, як зміниться їхнє місто у разі проведення в ньому шахової олімпіади.

На жаль, такий спосіб візуалізації-словесної, дизайнер інтер'єрів у своїй роботі із замовником може використовувати в зовсім малих обсягах, так як замовник хоче отримати від дизайнера графічний матеріал у вигляді ескізів, фотографій та інше.

Винятком можуть бути лише декоратори. Декоратор – це людина, яка нічого не проектує, і її завдання підібрати потрібний колір текстилю або статуетку з картиною для готового інтер'єру. Ось їм якраз і дістається роль Бендера.

Хто краще?

Для візуалізації своїх проектів, дизайнери використовують різні комп'ютерні програми, все залежить від завдань, які ставить перед собою дизайнер або завдання, які ставить замовник перед дизайнером інтер'єрів. Зрозуміло, що максимальної реалістичності неможливо досягти, використовуючи прості графічні програми. Але якщо завдання полягає в тому, щоб показати об'єкт у тривимірному вимірі, коли не потрібно особливо передавати властивості матеріалу обробки, освітлення з тінями та інше, в такому разі немає сенсу використовувати складний софт, адже для його вивчення потрібні роки.

Як мовилося раніше, для візуалізації інтер'єрів існують умовно дві групи програм: перша- простий софт (приклади таких програм – PRO100, 3d home, 3d flat і міцно) і друга- складний софт (3ds MAX, Maya, Auto Cad і Arhi Cad)/ Програми Auto Cad і Arhi Cad у цьому списку через наявність у них можливості візуалізувати об'єкти, хоча візуалізація у них на досить слабкому рівні, тому що їх основний коник-це інженерно-конструкторська складова. Коли йдеться про рівень візуалізації, мається на увазі фотореалістичність, так для кожного візуалізатора порівняння візуалки з фотографією є найвищою похвалою. Окремо слід виділити програму SketchUp. Вона широко використовується дизайнерами за кордоном, та й у нас користується популярністю через свої якості: нескладний інтерфейс і досить стерпна візуалізація. Також окремо можна згадати
Основним інструментом у роботі наших дизайнерів, візуалізаторів, звичайно ж є такий монстр у візуалізації, як 3ds MAX. Популярність цього софту базується не на порожньому місці та лідерство заслужено по праву.

 

Як воно працює?

Visual_1

В основі будь-якої графічної програми для візуалізації об'єкта лежить принцип побудови в реальних розмірах і трьох (тому візуалізацію і називають 3d) вимірах простору. Одиниці виміру користувач вибирає сам, у нас метрична система виміру, тому користуємося міліметрами, сантиметрами чи метрами. Дизайнери інтер'єрів, візуалізатори чи моделери (це люди, які тільки створюють 3d моделі, вони не займаються подальшою візуалізацією, хоча бувають і багато профільних фахівців) користуються міліметрами. А ось архітектори, через великі габарити їх об'єктів, користуються сантиметрами або метрами. Структурними одиницями будь-якого об'єкта є точка, лінія або пляма, а ось у 3d світі вони мають свої аналоги-точка, ребро та полігон. Перше і друге не вимагає пояснень, а ось що таке полігон… Полігон, це якась площина, яка сформована декількома точками, з'єднаними ребрами, так полігон може бути і трикутним (це мінімум) і квадратним і …. чотирма точками. Будь-який об'єкт складається з полігонів, що більш згладжений об'єкт, то більше в ньому полігонів, наприклад у куба 6 полігонів, а сфери – майже нескінченності.
Як стверджує Біблія-«спочатку було слово», то в 3d графіку-спочатку був куб. На самому початку вибудовується, якщо говоримо про деяке приміщення, сам будинок, наповнюється потрібними нам 3d моделями меблів та інших предметів інтер'єру, потім всі моделі призначаються необхідні матеріали. Матеріал, це збірне поняття, яке включає такі властивості матеріалу як колір або малюнок, буде цей об'єкт матовий або глянцевий, прозорий або непрозорий та інше. Такі властивості як твердість, м'якість – це окрема тема, але ці параметри можна регулювати. Після того, як всі необхідні об'єкти в нашому приміщенні (мовою тридешників – це сцена) отримали необхідні нам матеріали, приступаємо до розміщення освітлення. Освітлення в приміщенні підбирається відповідно до нашого задуму - день або ніч, наявність штучного оVisual_2світлення.

Часто доводиться використовувати комбіноване освітлення - денне світло з включеними окремими джерелами освітлення. Це робиться, якщо є бажання максимально наблизитись до реальних умов. Для більшого реалізму можна повторити навіть вид із вікна. Наступним кроком є ​​розміщення камер, щоб можна було зробити знімок нашого приміщення з потрібного нам ракурсу. Процес фотографування у тридешній сфері називається рендерингом або рендером, це ні що інше як процес прорахунку комп'ютером усіх наших налаштувань, відображень матеріалів, заломлень світла, відкидання тіней та інше. Слід зазначити, що процес рендерингу досить довгий, залежно від потужності комп'ютера, може тривати від кількох хвилин до кількох діб на один ракурс (на один знімок)
Принцип побудови об'єкта в середовищі 3d описаний у цій статті досить умовно і примітивно, опущено багато тонкощів і дрібниць. Це лише принцип, для розуміння, що ж таке 3d.

Смотрите по теме:

Виктор и Ольга Цвиль

Оценить:
Не оченьТак себеСойдетХорошоСупер (2 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Войти с помощью: 

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *