LC1
Цей легкий та компактний стілець є одним з найкомфортніших та найпрекрасніших виробів. Він менш масивний і ідеально поєднується зі столом та шезлонгом.
Існує 3 версії дизайну оформлення стільця, які проектувалися для різних цілей: перший варіант був представлений у Salon d'Automne в 1929, другий - створений для Villa Church у 1928 та третій – для виставки Union des Artistes Modernes 1930 року.
Стілець з полірованим хромовим покриттям рами або напівглянцевим чорним емалевим каркасом.
Сидіння та спинка зі шкіри поні або корови з чорними шкіряними підлокітниками або шкіряне сидіння з відповідними підлокітниками у різних кольорах.
Є вулична версія цієї моделі.
LC1 OUTDOOR
Конструкція виконана повністю із полірованої нержавіючої сталі. 5 варіантів тканини з використанням поліефірних ниток високої стійкості з покриттям з ПВХ.
Тканина натягується на каркас завдяки спеціальним пружинам із полірованої нержавіючої сталі та є повністю водонепроникною.
LC1 Uam
Цей варіант стільця LC1 презентувався в 1930 році на першій виставці Union of Modern Artists і демонстрував, що елементи меблів, представлені минулого року на Salon d'Automne, мають широкий спектр оббивок.
Шкіряне оздоблення виконане відповідно до кращого шорного методу, який надихнув модні колекції вже в 1930-і роки і зробив цю модель більш вишуканою.
Крісло з конструкцією із полірованого хромового сталевого покриття. Підлокітники широкі спереду та звужуються до спинки. Сидіння, спинка та підлокітники виконані з бежевої тканини з натуральною шкіряною обробкою.
LC1 Villa Church
Ця версія стільця, розроблена в 1928 для Villa Church à Ville-d'Avray, має утеплені сидіння і спинку для надання максимального комфорту.
Крім того, у 1928 році було створено аналогічну модель для галереї колекціонера Raoul La Roche. Ці перші прототипи були використані для більш точного визначення структури моделі 1929 для виставки Salon d'Automne.
Крісло з конструкцією із полірованого хромового сталевого покриття. М'яке сидіння та спинка з поліуретану. Підлокітники широкі спереду та звужуються до спинки.
Варіанти виконання:
- синій атлас, передня частина підлокітника має сірий виріз.
- шкіра та підлокітник виконані в одному кольорі.
LC2
LC2 - нестаріюча класика, яка увійшла до історії дизайну. Розроблена 1928 року, ця модель є взірцем сучасного крісла. Категоричне відділення каркасу від внутрішньої подушки є підтвердженням оптимального підходу. Справжня класика!
Крісла, 2- або 3-місні дивани та підставка для ніг з полірованим 3-валентним хромовим покриттям або напівглянцевий сірий, блакитний, зелений, коричневий кольори, колір слонової кістки або чорний сталевий каркас. М'які подушки з пінополіуретану, оббивка з поліестеру та перова набивка.
LC3
Крісло з двома підлокітниками або тільки з лівим або правим, 2- або 3-місні дивани з полірованою хромованою або напівглянцевою сірою, блакитною, зеленою, коричневою, кольору слонової кістки або чорним сталевим каркасом. М'які подушки з пінополіуретану з поліефірним просоченням або пухове набивання з поліуретаном. Оббивка зі шкіри чи тканини. Моделі з хромованим каркасом можуть бути обтягнуті технічною тканиною. Також є версія цієї моделі для використання на вулиці.
4 роздільні подушки укладено у металевий каркас, який здійснює основну підтримку.
LC3 OUTDOOR
Крісло або 2-місний диван спочатку презентувалися з 1 подушкою. Каркас виконаний із полірованої нержавіючої сталі. При виробництві використані високоякісні матеріали, чорні наконечники на ніжках із ПВХ та розтягнута мережа із поліефірних ниток. Подушка була розроблена з розрахунком на будь-які погодні умови.
Подушки водонепроникні, а поліуретан дозволяє воді стікати, запобігаючи появі цвілі та неприємних запахів. Набивка ECO FILL абсолютно натуральна, органічна, гіпоалергенна та гідрофільна.
Швидко висихає, завдяки своїй легкості та високому вмісту повітря (близько 80%). ECOFILL м'який та дуже зручний. Крім того, повністю біорозкладається. Існують 2 види тканини, доступних для вуличної версії. Outdoor Sunbrella Canvas - високоякісні поліефірні нитки особливої міцності з покриттям з ПВХ, а також Outdoor Sunbrella Sling - брудовідштовхуюча акрилова пряжа, яка називається Glen Raven. Обидва типи повністю стійкі до будь-яких погодних умов, доступні у 5 кольорах.
LC4
Розроблений у 1928 році, цей шезлонг став відомим у 1965, і досі є флагманом у дизайні меблів та є остаточною версією. Друга назва "машина для відпочинку". Він був створений, коли 3 дизайнери об'єдналися, щоб помістити людину в центр цієї конструкції, приймаючи ідею, що форма та функціональність повинні відповідати повній релаксації. Стійкість каркаса при будь-якому куті нахилу забезпечується за рахунок гумових вставок на торцях основи.
Регульований шезлонг із полірованого хромового покриття.
Чорна емальована сталева основа.
- шкіра поні або корови (підголовник із чорної шкіри)
- шкіра (підголовник із чорної шкіри)
- спеціальний бежевий матрац (натуральний, темно-коричневий або чорний підголовник та підставка для ніг)
Підголовник із поліефірною прокладкою.
LC4 CP
Cassina у співавторстві з Charlotte Perriand та Pierre Jeanneret випускає обмеженим тиражем (1000 штук) шезлонг LC4, розроблений на честь архітектора.
Натхнена цією інновацією, Charlotte Perriand публікує фото з відпочинку на одній із перших моделей шезлонгу з матрацом, що кріпиться до рами. Матрац із натуральної необробленої шкіри коричневого кольору від Louis Vuitton, має безшовні краї з контрастними швами.
Шезлонг із регульованою полірованою хромованою рамою. Основа базальтового кольору. Підголовник із поліефірною прокладкою. Інноваційний матрац, покритий ексклюзивною шкірою від Louis Vuitton, кріпиться до хромованої рамки за допомогою пружин та має безшовні краї з контрастними швами.
LC4 Villa Church
Ця модель вперше була створена в 1928 для Villa Church у Ville-d’Avray.
Відмінна дизайнерська особливість цієї версії в каркасі блакитного кольору, що підтримують елементи базальтового кольору та плямистий матрац світло-сірого кольору.
Шезлонг з двоколірною структурою, сталева поперечина блакитного кольору та 4 підтримуючі перекладини базальтово-сірого.
Матрац із сірої коров'ячої шкіри, отриманий зі худоби Gascon. Подушка в сірої шкіри з поліестру.
LC5
Оригінальна версія знаходиться в апартаментах Le Corbusier та його дружини Yvonne у Парижі Nungesser-et-Coli 24.
2- або 3-місні дивани з полірованим хромовим покриттям або напівглянцева сіра, блакитна, зелена, коричнева, чорна або кольору слонової кістки сталева рама. М'які подушки з наповненням з пір'я та поліуретану. Оббивка зі шкіри чи тканини.
LC6
Підстава столу було розроблено в 1928 з використанням начерків, прийнятих в авіації для підтримки крил біплана. Версія, презентована у 1929 році у Salon d’Automne, мала скляну стільницю рожевого кольору та зелену основу. Пізніше Charlotte Perriand розробила модель із синьою кришкою та основою кольору слонової кістки.
Стіл із емальованою сталевою основою напівгляньового сірого, блакитного, зеленого, чорного кольорів або кольору слонової кістки. Основа має 4 підтримуючі точки – сталеві ніжки з різьбленням, що регулюються за висотою до 50 мм. Кришка столу із текстурованого скла, натурального або чорного тонованого. Стіл також може бути з емальованою сталевою основою та скляною стільницею у 2 версіях: напівглянцева зелена основа, рожево-сіра стільниця; напівглянцева основа кольору слонової кістки із синьою стільницею. Стіл існує також в інших комбінаціях: білий топ із мармуру Carrara зі сталевою основою кольору слонової кістки або чорного кольору, чорною стільницею з мармуру Marquiña або чорною сталевою емальованою основою.
LC6 LIMITED EDITION
Cassina продовжує своє відкриття справжніх шедеврів великих майстрів у дизайні меблів, ідентифікуючи перші версії, розроблені Le Corbusier, Pierre Jeanneret та Charlotte Perriand для Salon d'Automne 1929 року. Стіл був виставлений на показ на цьому заході як перша модель зі скляною стільницею рожевого кольору та зеленою основою і згодом був змінений Charlotte Perriand і став мати синю стільницю та базу кольору слонової кістки.
Кінцевий результат: рожево-сіре термоформенне скло/сталева рама блискучо-зеленого кольору, синє термоформенне скло/сталева рама блискучого кольору слонової кістки.
LC7
Розроблене Charlotte Perriand в 1927 році для її квартири в Saint-Sulpice у Парижі, це маленьке крісло вперше було виставлено в 1928 році в Salon des Artistes Decorateurs in the Salle à Manger 28 і згодом в 1929 році в Salon by Le Corbusier, Pierre Jeanneret та Charlotte Perriand.
Оновлене маленьке крісло з полірованим хромовим покриттям або напівглянсовою сірою, блакитною, зеленою, коричневою, чорною рамою або сталевою рамою кольору слонової кістки. Доступно у 2 версіях: з 4 або 5 ніжками. Спинка та подушки для сидіння з поліуретану або поліестру. Оббивка шкірою чи тканиною. Доступна також вулична версія.
LC7 OUTDOOR
Крісло виготовлене з полірованого нержавіючого металу. Внутрішня структура та спинка виготовлені із попередньо обробленої у гальванічній ванні та пофарбованої у чорний колір сталі. Такі деталі, як срібне зварювання та використання чорного ПВХ наконечників ніжок, забезпечують максимальну міцність та надійність за будь-яких погодних умов. Подушки, наповнені водонепроникним поліуретаном, були розроблені, щоб перешкоджати попаданню води та появі цвілі та неприємних запахів.
Спинка наповнена поліуретаном з водовідштовхувальним покриттям. Для виготовлення тканини використовують нитки високої міцності, покриття із ПВХ. Доступно у 5 кольорах.
LC8
Стілець, що обертається, з полірованим хромовим покриттям або в напівглянцевій сірій, блакитній, зеленій, коричневій, чорної або кольору слонової кістки сталевої рамі. Наповнення з поліуретану та поліестеру. Оббивка шкірою чи тканиною. Також доступна вулична версія цієї моделі.
LC8 OUTDOOR
Стілець, що обертається, конструкція виготовлена повністю з полірованої нержавіючої сталі. Внутрішня структура сидіння та спинки – попередньо оброблена в гальванічній ванні сталь, зрештою чорного кольору. Такі деталі, як срібне зварювання та використання чорного ПВХ кінців ніжок, забезпечують максимальну міцність та надійність за будь-яких погодних умов. Подушка наповнена водонепроникним поліуретаном була розроблена, щоб перешкоджати попаданню води, застою, появі цвілі та неприємних запахів.
Для виготовлення тканини використовують нитки високої міцності, покриття з ПВХ. Доступно у 5 кольорах.
LC9
Ця перша версія, розроблена Charlotte Perriand в 1927 для їдальні її квартири в Парижі в Saint-Sulpice, презентувалася з трубчастим металевим каркасом і сидінням з індійської тростини, зробленим вручну. А проект "Equipment intérieur d'une Habitation" стілець був розміщений в Salle de bain з махровим стрейчевим сидінням як символом особистої гігієни - важливе питання для сучасного мистецтва 20-х років.
Стілець із полірованим хромовим покриттям або емальованою сталевою рамою. Доступні різні варіації в дизайні: сидіння з махрового стрейчу кремового кольору, обшитий grosgrain, виключно із сталевою рамою хромового покриття. Сидіння з твердої шкіри з рамою, покритою хромом або напівглянцевою рамою сірого, блакитного, зеленого, коричневого, чорного або кольору слонової кістки. Сидіння з індійської тростини, зроблене вручну та подушка з поліуретану з хромованою рамою.
LC10-P
Цей стіл у своєму первісному вигляді має розмір 120x80x70 см. Він з'явився як письмовий стіл у Salon d’Automne у Парижі 1929. Структура була зведена до мінімуму – хромовані трубчасті ніжки та лаковані бічні частини. Ефект досягається завдяки виразній обробці цих металів.
Низькі столи квадратної та прямокутної форми з полірованими хромовими ніжками та металевою емалевою рамою напівглянсового сірого, блакитного, коричневого, чорного кольору або кольору слонової кістки. Прозора або текстурована скляна стільниця завтовшки 15 мм. Також доступна вулична версія цієї моделі.
LC10 - P OUTDOOR
Каркас цих квадратних та прямокутних столів виконаний повністю з нержавіючої сталі з чорними торцями ніжок із ПВХ. Металева стільниця із обробленої сталі пофарбована у чорний колір. Скляна стільниця завтовшки 15 мм.
LC2 MAISON LA ROCHE
Це крісло було розроблено у 1928 році та куплено для будинку банкіра та колекціонера Raoul La Roche. Ця версія одна з перших прототипів крісла і, порівняно із стандартною версією, приділено більше уваги контрасту між матеріалами, а не між кольорами.
Крісло з полірованою напівглянсовою сталевою основою коричневого кольору. М'які подушки з перовим наповненням призначені для дуже м'якого та зручного релаксу. Абсолютно натуральна шкіра кольору тютюну.
Обмежений тираж – 90 штук. Моделі пронумеровані, сертифіковані та мають ідентифікаційну карту.
LC11-P
Ця модель столу була розроблена творцями в 3 версіях: перша була зроблена для квартири Le Corbusier's Paris в Nungesser-et-Coli в 1934 році, друга - для Maison du Jeune Homme в Брюсселі в 1935, третя - для швейцарського павільйону Città Universitaria .
Стіл із сталевим сірим каркасом та відлита з чавуну основа. Стільниця з натурального волоського горіха в довжину 220 см або білий мармур Carrara довжиною 213,5 см.
LC12
Столи, розроблені для дому La Roche в 1925 році. Відмінності пропорцій між цими двома елементами: підтримка, і те що підтримується. Тобто основа мінімальної ширини для вертикальної форми та максимальна ширина верхньої частини. Контраст, підкреслений також інших розробках Le Corbusier, підтверджує наявність поетичних достоїнств. Легкість стільниці проти її реальної ваги, та комфортна стабільність проти його візуальної вишуканості.
Прямокутний стіл із полірованим хромовим покриттям або напівглянцевим блакитним сталевим каркасом. Стільниця з горіха товщиною 50 мм або скляна товщиною 15 мм. Стільниці існують у 2 розмірах: 120x80 та 160x120.
LC14 Tabourets
Табурет у 3-мірній версії розроблений Le Corbusier у 1959 для Maison du Brésil.
Твердий стілець кольору натурального дерева. Отвори на кожній стороні роблять його більш практичним і простим у використанні. Унікальне з'єднання «ластівчин хвіст» на кожному куті підкреслює зв'язок між площинами твердої деревини та підвищує його якості.
Довгастий отвір на кожній стороні робить табурет досить простим у використанні.
LC15
Цей стіл спроектував Le Corbusier у 1958 році та був призначений для домашнього застосування. Ключ до успіху проекту – використання двох геометричних фігур одна навпроти іншої. Коло – міцна горизонтальна поверхня столу з дуба, а куб складається із сталевих труб, які утворюють переплетення перпендикулярних рівнів.
Круглий стіл зі сталевою решітчастою основою та полірована стільниця з дуба квітів LC (напівглянцевий сірий, зелений або чорний) або в натуральному матовому оздобленні.
LC16
Цей робочий стіл у дубі включає шафи з відкритим стелажами і стільницею на одній нозі. Відкриті блоки також продаються окремо і можуть бути додані до решти системи.
Є кілька версій цього невеликого дерев'яного столу, створеного для Unités d’Habitation in Marseilles і призначеного для соціального житла. Основна ідея полягала в тому, щоб створити прості, дешеві меблі, які були б придатні для вільного простору. Cassina переробила проект, призначений для дитячих кімнат Unités d’Habitation at Nantes-Rezé. Дослідження було сфокусовано на гармонійній організації індивідуального та колективного життя щодо простору та меблів, використовуючи вимірювання людського тіла як опорну точку та з використанням вимірювальної системи Modulor.
LC17 PORTEMANTEAU
Le Corbusier уперше розробив проект Portemanteau для Cabanon. Ця перевидана в 1957 модель призначена для Unités de Camping. Елементи з масиву дуба, які нагадують гриби матового білого, чорного, червоного, зеленого та синього кольорів, розташовані на різній висоті, на підставі візуальних розмірів Modulor, на дубовій панелі матово чорного кольору.
Поверхня, яка наполягалася у дубових бочках, має матову задню частину та ручки з масиву дуба матового білого, чорного, червоного, зеленого та синього кольорів.
LC19
Маленький стіл був спроектований Le Corbusier і Pierre Jeanneret для Maison La Roche- вілли, побудованої між 1923 і 1925 для Raoul La Roche, який замовив будинок, де він міг би також демонструвати свою колекцію творів мистецтва. Виставлений в 1925 році в Pavillon de l'Esprit Nouveau в Парижі на престижній міжнародній виставці сучасних декоративних та промислових мистецтв, де Le Corbusier and Pierre Jeanneret розробили «базовий осередок», прототип промислового міського будинку, цей невеликий металевий стіл став першою деталлю майбутньої раціональної металу серії меблів, виставлених у Salon d'Automne в 1929 році.
Невеликий письмовий стіл із трубчастим нікельованим каркасом, матовим фарбуванням та трубчастим хрестом під стільницею. Стільниця – зігнутий килимок ручного розпису темно-сірого та темно-коричневого кольору.
Статтю підготовлено Цвіль Тетяною за матеріалами фабрики CASSINA.
17.06.2016
Смотрите по теме:
17.06.2016