Будь-яка послуга, що надається, має власну ціну, і дизайн інтер'єру не є винятком. Наївно вважати, що дизайнер займається розробкою дизайн-проектів виключно заради любові до мистецтва. Навіть художник пише свої картини з надією їх продати та продати дорожче. Коли розумієш, що дизайн інтер'єру це послуга, тоді простіше усвідомлювати, що за нього потрібно платити. А ось скільки платити і яким чином формується вартість таких послуг, а так само чому дизайн коштує дорого, тема цієї публікації.
Загально відомий факт, що дизайнери інтер'єрів розраховують вартість своєї праці за метр квадратний площі приміщення. Іншими словами, площа підлоги вашого приміщення множиться на вартість одного квадратного метра. Але чому у кожного дизайнера вартість цього метра різна, хто і як вирішує, скільки коштує цей найзаповітніший квадратний метр. Чому послуги однієї дизайн студії коштують дорого, а в іншої можна замовити проект за низькою ціною. На ці запитання завжди шукають відповідь ті, хто планує залучити дизайнера інтер'єру чи дизайнерську студію до роботи над власним будинком чи квартирою.
Найповерхніші знання економічних законів дозволяють зрозуміти, що таке вартість та як вона формується. Можна розглянути вартість послуг дизайнера за принципом формування вартості товару чи послуги. Це досить проста математична формула, у якій безліч доданків складаються на єдину суму. Принцип дуже простий і зрозумілий першокласнику. Але важливо визначити весь список доданків, щоб зрозуміти чому вартість одного квадратного метра розробки дизайн-проекту коштує так дорого.
- Диплом. Одним з найважливіших доданків є наявність спеціальної освіти у дизайнера. Талант-це звичайно важливо, але знання теорії з профільних предметів не можна виключати. Наявність вищої освіти котирується вище ніж двомісячні курси. Час, сили та засоби, які витрачені на навчання у художньому чи архітектурному ВНЗ не можуть однаково оцінюватись із низькосортними курсами.
- Досвід роботи дизайнера. Чим більше завершених об'єктів у портфоліо у дизайнера, тим менша ймовірність помилок, яких можна припуститися. Дизайнер інтер'єру з досвідом у кілька років вище оцінює свою працю, ніж дизайнер, який береться за перший об'єкт. Хоча не виключено високомотивованих низькокваліфікованих фахівців.
- Свільний художник або студія. Дизайнер одиначка обійдеться замовнику дешевше, ніж послуги студії, в якій є кілька дизайнерів, візуалізатор, кресляр та інші. Зарплата кожного з них включена до загальної вартості послуг, яку надають замовнику.
- Саморозвиток дизайнера. Для постійного підвищення своєї кваліфікації дизайнеру просто необхідно відвідувати презентації, виставки (у тому числі міжнародні), а це пов'язано з додатковими витратами. Це як інвестиції, вкладені у свою професію і, як будь-яка інвестиція, має бути виправданою. Відстежувати тенденції у сфері дизайну виключно через інтернет – це сурогат.
- Зареєстрована трудова діяльність. Це не просто статус, коли дизайнер має зареєстровану ФОП або ТОВ, це юридична відповідальність та сплата податків. Сюди ще слід додати складання договору на надання послуг, коли договір укладається саме з особою, яка має державну реєстрацію.
- Наявність офісу. Це також додаткові витрати, а не просто пафос.
Список, який пропонуємо, не універсальний, він не може бути взятий за аксіому. Можемо припустити, що не всі дизайнери розраховують вартість своїх послуг за дорогий дизайн виходячи з перерахованого вище або навіть частково використовують. Набагато простіше дізнатися вартість послуг конкурента та собі виставити таку саму ціну. Але важливо, щоб твоя ціна була обґрунтована та конкурентно здатна.
Смотрите по теме:
Виктор и Ольга Цвиль23.01.2020