Сьогодні, 11 квітня 2017 року у салоні шпалер та штор Boucle відбулася презентація італійського текстильного бренду Decobel.
Презентація відбулася у закритому форматі для обмеженої кількості дизайнерів інтер'єру та архітекторів.
Текстильна компанія Decobel, заснована в 2001 році, широко відома не тільки в Європі, але й у всьому світі завдяки своїй унікальній продукції та співпраці з лідерами меблевого виробництва. На виставці Heimtex компанія Decobel була визначена як "Трендова компанія 2017 року" за версією авторитетного журналу AIT. Експертна команда з 25-ти trand-прогнозистів зробила свій вибір на користь фабрики Decobel, виділивши її із 3000 кандидатів. На презентації в Boucle дизайнерам інтер'єру було представлено нову колекцію текстилю з 3d ефектом.
Продукція фабрики Decobel позиціонується, як текстиль luxory сегмента, і те, що її використовують лідери меблевого ринку - прямий тому доказ. У ході презентації було поставлено питання представнику компанії про те, які показники мають їхні тканини на тест Мартіндейла (Martindale Test). Відповідь була такою: "Питати про тест Мартіндейла для продукції Decobel рівносильне питанню жінці про її вік або при покупці нового Porsche дізнаватися про його витрати бензину". Зміст відповіді представника полягає в тому, що текстиль, який виробляє Decobel, не передбачає його активне використання в громадських місцях. Сфера його застосування - це інтер'єри найвищого рівня, де немає потреби у високих показниках тесту на стирання. Існують тканини з вищим рівнем цього тесту, але фабрика не прагне збільшувати показники для своєї продукції. Текстиль компанії Decobel і так унікальний.
Справді, колекція тканин із 3d ефектом вражає. Унікальна технологія виробництва дозволяє використовувати цей текстиль для незвичайних виробів, які виглядатимуть відповідно до свого заявленого рівня.
Смотрите по теме:
11.04.2017