23 травня 2017 року компанія Manders провела презентацію бренду Farrow & Ball-лідера Великобританії з виробництва фарб. Захід відбувся на території салону Villa Verde.
Компанія Farrow & Ball, заснована ще в 1946 році, стала широко відома після укладання контрактів з виробником автомобілів Ford, з англійським виробником велосипедів Raleigh та Адміралтейством Великобританії. З 1995 року компанія налагодила випуск своїх шпалер, нова колекція яких була представлена українським дизайнерам інтер'єру. З 2010 року компанія повністю відмовляється від масляної основи для фарб та переходить на водну основу.
Палітра кольорів Farrow & Ball не така насичена, як у їх конкурентів-компанія випускає 132 стандартні кольори. Таке рішення- результат складного маркетингового дослідження, яке показало, що в палітрах з широким спектром існує дуже багато позицій, які дуже рідко або взагалі ніколи не купуються покупцями. У компанії Farrow & Ball кожен із 132 кольорів - це виважений, серйозний вибір, який пройшов через складні відбори колористами.
Презентацію в Києві було продовжено майстер-класом від головного експерта з кольору в компанії Farrow & Ball Патріком О'Доннеллом. Патрік поділився своїм досвідом у використанні квітів як в інтер'єрі, так і для фасадів будівель. Деякі секрети, якими він ділився з українськими дизайнерами інтер'єрів, йдуть у розріз із основами колористики. Але дизайнер- це адже, по суті, художник і він повинен бути у вічному пошуку.
Смотрите по теме:
24.05.2017