20 квітня 2017 року у салоні текстилю ABC відбулася презентація французького текстильного бренду STOF (France).
Основне виробництво компанії STOF розташоване поблизу невеликого містечка Сен-Етьєн. Під брендом STOF об'єднано кілька торгових марок: власну марку STOF, текстиль преміум класу Laura Lancel, і бюджетну серію готових виробів Lovely casa і Valdrome, що виробляються в Азії.
За неповні 30 років компанія налагодила експорт своєї продукції до 55 країн світу. Складські площі в Сен-Етьєн понад 8000 квадратних метрів. Це динамічно розвивається з річним оборотом понад 3 млн. євро. Творчий колектив – понад 100 креативних дизайнерів, які розробляють нові колекції.
Компанія займається розробкою дизайнів для текстилю та нанесенням принтів на основу (тканину). Для своїх колекцій тканина самостійно не виробляється, а закуповується у різних світових виробників, у тому числі використовують прибалтійський льон, киргизьку бавовну, різні суміші. Цього року було представлено новинку. Це тканина на основі волокна кропиви (склад 92% волокна кропиви та 8% бавовни). Тканина, на диво, дуже приємна, м'яка, набагато м'якша за льон, чудово вбирає кольори під час принтування, дешевше за льон на 15-20 %, але як будь-яка натуральна тканина дає усадку і технологічно обмежена розмірами полотна (всього 140 см завширшки).
Індійська торгова марка Valdrome, яка входить у бренд STOF, представляє свою продукцію, адаптовану для Європи. Але, як ми помітили, під час презентації, адаптація для ринку Європи не сильно знизила яскравість і строкатість орнаментів тканин, і продукція виглядає дуже насиченою в колористиці та орнаментиці, причому місцями надмірно рясніє. Компанія представляє готову продукцію у вигляді скатертин, рушників і тканини не тільки в традиційному східному варіанті, але є і більш стримані і навіть монохромні візерунки.
Смотрите по теме:
20.04.2017