4 червня 2017 року компанія Caparol провела семінар для архітекторів та дизайнерів інтер'єру Києва. Захід носив ознайомчий характер і весь час було приділено історії створення компанії, опису продукції, ознайомленню з новинками асортименту та відповідям на запитання гостей.
Починала свою діяльність компанія Caparol у 1895 році традиційно для підприємств Європи - з сімейного бізнесу, коли кожна людина була, як кажуть, широкого профілю. Сьогодні бренд "Caparol" відомий у всьому світі і є лідером лакофарбової промисловості Німеччини, займає третє місце в Європі. З маленького підприємства розвинувся в концерн, який включає 19 заводів і 4000 співробітників.
На семінарі прозвучали основні переваги бренду "Caparol" перед його конкурентами, відмінні риси продукції та їх унікальні характеристики. Навіть для дизайнерів інтер'єру зі стажем було цікаво почути про новинки, які цей виробник пропонує для вирішення завдань різної складності та спрямованості.
Для нас було одкровенням, що насправді немає такої компанії "Caparol". Так Так. "Caparol" - це бренд, що входить до групи компаній під назвою DAW (Deutsche Amphibolin-Werke). Головне, це завжди незмінна німецька якість.
Смотрите по теме:
05.07.2017